Jan 22, 2009

Guest Editorial

Philip has pirated a purported editorial "British Editorial without permission or proper attribution." Unfortunately, he doesn't tell readers that this editorial allegedly came from The London Daily Mail.

The British tabloid is analogous to The Enquirer here in the U.S.  A cursory glance at some of today's headlines will give readers a good taste:

Here are some headlines on Obama from the London Daily Mail over the past few months:

Sounds like a newspaper that Philip could truly embrace, doesn't it?

Here's the punch line, even though that editorial is all over the web and attributed to the Daily Mail, it  never actually appeared in the London Daily Mail.  As such, it's another Internet myth, much like most of Philip's content.

No comments :